GGMD is elke werkdag bereikbaar van 8.30 tot 17.00 uur.
Voor hulp bent u welkom op een van onze locaties.
Maak hiervoor wel eerst een afspraak.
Onze hulpverleners kunnen u ook thuis bezoeken.
Dat gebeurt als dit noodzakelijk is voor de hulpverlening of als de reisafstand voor u te groot is.
Wilt u een afspraak maken, vul dan het aanmeldformulier in.
Een medewerker van ons aanmeldteam neemt dan zo snel mogelijk contact met u op.
Als u belt of chat, krijgt u niet direct een hulpverlener aan de lijn.
Een medewerker van ons aanmeldteam staat u te woord.
Telefoon | 088 – 43 21 700 (alleen cliënten en verwijzers) 088 – 43 21 799 (externe relaties) |
---|---|
Fax | 088 – 43 21 707 |
06 – 10 908 606 | |
contact@ggmd.nl | |
Chat | Op werkdagen. Klik op het rode rondje rechtsonder in uw scherm. |
Debiteurenbeheer | 088-43 21 715 |
Crediteurenbeheer | 088-43 21 714 |

Bent u doof of slechthorend? Bel ons gratis via KPN Teletolk door op het logo hierboven te klikken. U kunt dan met beeld, spraak en/of tekst met ons communiceren.
Een crisissituatie?
Na 17.00 uur, in het weekend en op feestdagen kunt u terecht bij de huisartsenpost of de politie, deze kunnen zo nodig andere diensten inschakelen.
Heeft u met spoed een tolk nodig, neem dan contact op met Tolkcontact.
Zeker in crisissituaties vraagt het contact maken met dove en slechthorende mensen om specifieke deskundigheid. Neem geen risico. Neem contact op met GGMD voor gespecialiseerde hulp.
Veelgestelde vragen
Heeft u een vraag, kijk dan eerst bij veelgestelde vragen.
Staat uw vraag daar niet bij vul dan het vragenformulier in.
Folders en flyers aanvragen
Wij hebben folders en flyers over verschillende onderwerpen. U kunt ze aanvragen of zelf downloaden.
RSIN
GGMD voor Doven en Slechthorenden: 009131486
Stichting Materiële Bijstand Doven en Slechthorenden: 851683344
RSIN staat voor Rechtspersonen Samenwerkingsverbanden Informatie Nummer.
Wij zijn verplicht deze nummers op onze website te vermelden.