Klachten

Niet tevreden

Het kan zijn dat u niet tevreden bent over onze hulp- of dienstverlening. Of over hoe wij omgaan met uw persoonlijke gegevens. Ga dan eerst praten met de medewerker waarover u niet tevreden bent. Het is onze ervaring dat klachten vaak kunnen worden opgelost als partijen om de tafel gaan zitten en samen de klacht bespreken. Wij luisteren altijd naar tips voor hoe we ons werk kunnen verbeteren.

Cliëntvertrouwenspersoon
U kunt een vraag of klacht over de zorg- of dienstverlening van GGMD ook voorleggen aan de cliëntvertrouwenspersoon. In de video hieronder stelt de cliëntvertrouwenspersoon zich aan u voor (in gebarentaal en ondertiteld). Hij vertelt ook wat hij voor u kan doen. De cliëntvertrouwenspersoon heeft geheimhoudings- en zwijgplicht. U kunt hem bereiken via de algemene contactgegevens van GGMD of u kunt mailen naar cvp@ggmd.nl. De cliëntvertrouwenspersoon neemt dan zo snel mogelijk contact met u op.

Formele klacht indienen

U kunt uw klacht formeel indienen via kf@ggmd.nl. Hier vindt u onze formele klachtenregeling. Bekijk hieronder de tekst over het klachtenreglement in gebarentaal.

Horenden kunnen een vraag of klacht over jeugdhulp ook voorleggen aan Stichting AKJ (Advies- en Klachtenbureau Jeugdzorg).

Contact

Heeft u vragen of wilt u informatie ontvangen? Neem dan contact met ons op.