Niet tevreden
We adviseren om een gevoel van onvrede of een klacht eerst te bespreken met de medewerker op wie de klacht betrekking heeft of met de leidinggevende. Dat is meestal de beste manier om tot een oplossing te komen. Helpt dat niet of praat u liever met iemand anders? Neem dan contact op met Pien den Hollander, de klachtenfunctionaris van GGMD. Wij luisteren altijd naar tips voor hoe we ons werk kunnen verbeteren.
Formele klacht indienen
U kunt uw klacht formeel indienen via kf@ggmd.nl.
Of via post:
Bestuurssecretariaat t.a.v. klachtenfunctionaris
Kanaalweg 93c
3533HH Utrecht
Komt u er met ons niet uit?
Het kan voorkomen dat we samen niet tot een oplossing kunnen komen. Dan kunt u uw klacht indienen bij de regionale klachtencommissie. Deze commissie onderzoekt eerst uw klacht en adviseert als onafhankelijke partij de raad van bestuur. Vervolgens oordeelt de raad van bestuur hoe er met de klacht omgegaan zal worden.
Klachtencommissie Maatschappelijke Dienstverlening Noord-, Zuid-Holland en Utrecht
klachtencommissiemd@kpnmail.nl
06-21892058
Krokusstraat 47
2015 AE Haarlem
Geschil
Als u het niet eens bent met het oordeel van de raad van bestuur dan is er sprake van een geschil en kunt u in beroep gaan bij de Landelijke Geschillencommissie Zorg . De commissie houdt een hoorzitting waar u uw klacht kunt inbrengen en de betrokken medewerkers worden gehoord. De uitspraak van de landelijke geschillencommissie is bindend
Folder
Hier vindt u onze formele klachtenregeling. Bekijk hieronder de tekst over het klachtenreglement in gebarentaal.
Contact
Heeft u vragen of wilt u informatie ontvangen? Neem dan contact met ons op.